Yazar : AhmetZekiTasgar 25 Kasım 2014 Salı



Sanırım tek bildiğim bok rap
Düşününce ondan ayrı hayatımda yok renk
Açıp TV'yi kurcalama çok net
Çünkü Hayk sana satmıyo pop rap
Sipariş albümün için fason
Ol desem olur musun üç bine mason
Düş bile değil senin iş yürü toz ol
Müşterini kapar Hayk işleri bozar
Odamda çelik kasa yok
O benim yüreğimde
laf etmek istemessin ekibimin aleyhinde
kendin kadar bizi düşünürsen başarırız
Zihninde biriktir bütün serveti boşa bu hırs
Biraz da para lazım, daha çok da bana lazım
çünkü sana kalsa bu iş ölür aman ha sus
bize takım gerek, sana ana akım yola devam sorun yok
Yeahh mother Fuck'a

....

Hayk kalk ben siyah ve bu kafa moikan
biz avlanınca sıçrayacak beyinlere homikan
rambo bıçağı gibi patrono italyo
bu nostalji sexi nanbo italyano
sizde bizim gibi rap yapacaksınız
geçim derdine düşünce tek kalacaksınız
size karabasan gelir deva
bendeyse endişe yok para basar
benim mekan
şit ilanlara bakar yo bir sürü yer basboy
ne sigortan var, ne işin sana uzak kaskoy
şarkılarına bak hayellerini sen az koy
çünkü şöhreti yedirir en fazla bi patsoy
hiphop için yarışmayın işte  kanka  rekor bu
sizde trans dışit bende banka dekontu
ve hiçbi zaman  olmaz benim patronu
mother fuck'a çünkü ben ölene kadar patronum

...

 Hayki & Patron - Pay şarkı sözü,sözleri,video,klip,lyric,indir,izle,beat 

Yorum Yap

RSS | RSS Yorumlar

Copyright © Eğitim Dünyasının Yeni Yüzü - MT2Dosyalar - TR DersHocam - Türkcelestirme AhmetZekiTasgar