Yazar : AhmetZekiTasgar 23 Aralık 2014 Salı

<

Siyah duman ceplerinde sigara kağıtları
Birgün hiç olursam penceremden yakarım kağıtları 
Hayat hırçın okyanus limanda batırın kayıkları
Senle yüzleşicez bir masaya yatırıp ayıpları
Kaderin pençesi kural kesin ölmek gibi
Yani kural kesin hergün kadere sövmek gibi
Yaşam ağlamaklı sewdiklerine küsme gibi
Çare eşyalarını toplayıpta gitmek dimi ?
Anca gidersin ve ardında bir annen kalır
Artık hayallerimi kahpeleşen dostlar alır
Motkan asfarkanı seni bu yollar tanır 
Böyle iyimi he dudaklarına camlar batır 
Aldım öfkelerimi ellerimle duvarlarıma tıktım 
Öyle kolaydıki ilham perimin şakaklarına sıktım 
Oturup ağladım bu parmaklarımı kulaklarıma tıktım 
Tüm düşlerim gıcırdarken yumruklarımı sıktım
Şimdi gelsen de hiçtim , gözün gitsende hiç 
Eğer yüz bulursan kan aromamlı votkamdan iç 
Tabi yeri sağlam şerefsizin kollarında piç
Haberin olsun ömrün artık benim şarjörümde piç 
Eğer geleceksen sigarama çakmak getir 
Ayna suç ortağım nice yorgun verseler bitirdi 
Düşler getirdim anne , özlem bitti
Oğlun soğuk kirli sokaklarda dostlar yitirdi.

HAYLAZ

Cesaret bi silahtır , bu korkularını sil artık ,
Bayatlamış yalanların hayat kadar yalancıdır 
Sen anladığını sandığın tüm anların yalancısı
Bende amınakoydum gördüğüm tüm aynasızların !!
Sokaklarda yaşam bu duvarlarda resim
Ben tanıdıkça sewicek bu aynasızlar kesin
Yeraltındayız yanımda motkan bu sesi dinledikçe moruk
Sokaklarda teyiplerle gezin 
Mahallemde kan bu cehennemde dans eden benim
Haplanıp zebanilerle patlıyoz duman verin 
Lan aptal olma duyduğun bu TÜRKÇE RAP deilse ne ?
Kendi kafamı yaşayarak bu tarzı yarattım demin
Gelip giderlere alıp verirler ey bu döngüler dewamlı böyledir 
Yeraltı karanlıkta kaybolan veletlerin SİKİK track'leriydi sanki rap
O sahnelerde biz yokuz moruk çünkü hepsi bir dönek 
Bildiğim kadar konuştum izledim sokakları
Sen kitaplarından aldın yazdığın satırları
Hep aynı konular aynı mewzu sıkıldım be aslanım 
Kediye boğdurup bıraktılar bi köşeye aslanı
Bi saniye .... Beni tanıyana sor sana son sözü Haylaz koyar 
Unutma herşey tamam cesaret benden yana 
Maça kızı , Kare As moruk bitti kumar.



Haylaz - Motkan # Siyah Duman Şarkı Sözü (Sözleri)- İndir, Mp3, Mp4, Lyric, Beat, Fon Müziği- 2014-Rap

Yorum Yap

RSS | RSS Yorumlar

Copyright © Eğitim Dünyasının Yeni Yüzü - MT2Dosyalar - TR DersHocam - Türkcelestirme AhmetZekiTasgar