Cemal Safi - Hadi Git Şiiri

Yazar : Unknown


Git iş işten geçmeden, çok geç olmadan vakit, 
Günahıma girmeden, katilim olmadan git! 

Git de şen şakrak geçen günlerine gün ekle, 
Beni kahkahaların sustuğu yerde bekle. 

Git ki siyah gözlerin arkada kalmasınlar, 
Git ki gamlı yüzümün hüznüyle dolmasınlar. 

Mademki benli hayat sana kafes kadar dar, 
Uzaklaş ellerimden uçabildiğin kadar. 

Hadi git, benden sana dilediğince izin, 
Öyle bir uzaklaş ki karda kalmasın izin. 

Kahrımın nedenini söylesem irkilirler; 
Çünkü herkes beni Kays, seni Leyla bilirler. 

Sanırlar ki sen beni biricik yar saymıştın; 
Oysaki hep yedekte, hep elde var saymıştın. 

Hadi git, ne bir adres, ne bir hatıra bırak, 
Zannetme ki, pişmanlık, mutluluk kadar ırak! 

Sanma ki fasl-ı bahar geldiğim gibi gitmez, 
Sanma ki hüsranını görmeye ömrüm yetmez. 

Her darbene tahammül edecektir bedenim, 
Gururum mani olur perişanıma benim. 

Yari Ferhat olanın ellerle ülfeti ne? 
Şirin ol katlanayım dağ gibi külfetine. 

Henüz layık değilken tomurcuk kadar aşka, 
Sana gül bahçesini kim açar benden başka! 

Hercai arılara meyhanedir çiçekler, 
Kim bilir şerefinden kaç kadeh içecekler! 

Mademki aşk tablosunun takdirinden acizsin, 
Git de çağdaş ressamlar modern resimler çizsin. 

Ne vedaya gerek var, ne de mektuba hacet, 
Git de Allah aşkına bir selama muhtaç et! 

Güllere de aşk olsun gene sen kokacaksan! 
Fallara da aşk olsun gene sen çıkacaksan! 

Kopsun nerden inceyse artık bu bağ, bu düğüm! 
Her gece daha berbat, daha vahim gördüğüm. 

Korkulu düşlerimi yorumdan kaçırıyorum; 
Sırf sana üzülüyor, sırf sana acıyorum! 

Git iş işten geçmeden, çok geç olmadan vakit, 
Günahıma girmeden, katilim olmadan git! ...

Haylaz - Bir Adım Daha Şarkı Sözü (Sözleri)

Yazar : Unknown

Yüzüme karşı konuşacak sayılı insan tanıyorum..
bu kendi kaderim alnımın tam ortasında biliyorum
merak etme herşeyn farkında bu adam 
en başından beri dönen dolaplara şehvetle gülüyorum..

yoksa kahpelerin hancerleri sırtımdaydı. 
ben belkide şuan bu parçayı okuyor olmazdım.
gün doğmazdı belki bugun.
belki yarın belki yarındanda yakındır ölüm gel hadi.!!

Ben bi boş sokakta köşeme çekilip ölümü beklerim.
beni görünce gitme lütfen bi dkka bekle bi.
ellerim kelepçeli ben umutlarımı kaybettim.
ben bütün yalanları bu hafızama kaydettim.

sevdiğim tüm insanlar bana beddua etti.
varsın olsun ben bugunde sevdiklerime dua ettim
onca insan geldi gitti sonra veda ettim gülüşlerime.
bugunde satırlarım fenaa etti bi çoğunuzu..

yanlışşam yanlışın var dur deyin..
sol yanımda mangal bi yürek var degmeyin
yanarsınız bu kor benim senelerdir hala sönmedi
yarama tuz basanların kanında var köpekliği

ben aynıyım değişmedim. düşssün artık maskeniz
lan hepiniz aynı rolde çakallardan ibaretsiniz.
kimsesiz kalınca anlarsın be çaresizliği
bi boş sokakta bulur beni ansızın azrail..

ellerimden kayıp gider ömür dedikleri
sömürdüler ne varsa aldılarda lakin bitmedi.
hesabı görde gideyim diyen bi kaç kişi.
istediği bu cansa eğer yeterli tek mermi..

bugun bi farklı kalemim istersen dinleme..
kendim açıp kendim dinlerim be kendi kendime..
umudun bittiği yerde haylaz girer devreye.
ben ölmedikçe evlat rahat vermem kimseye


Bu benden kalan hatıraları al, dinle arada anlat herkese yay..
Rabbimde bul belanı beni saf , sanan herkese gönlümden pay vermekti hatam.
tabi bende hata bu bildigim kadar bildigimde var rahat olsunlar. ben buraya kadar
zor geldim kendimi bulamadım hala.

anlattıgım her satırda ben.. bir adım daha yaklaştımmm ölüme..
bana masal okumayı geç gerçekten bahset ama gercekten gerçek olsun haa..
beni dinleyen insanlara anlattgım her söz geçmişe nokta.
bu cinayeti işleyen benim. bunu duyan herkes şuanda şokta.

kendimi bulamadım hala ben yıllardan beri batatıktayım..
ömrümün en deli yıllarında en deli cağlarımda baka kaldım..
bak,, gözlerim anlamsızlaşmış..kaç,, kere beni kahpece kandırmış.
insan demek için ona şahit lazımmış, sana dogru gelen bana yanlış...

düşleri elinden alınmış bi şair kafasındayım anlarsın..
yazdıklarımı bilenlere sor sana mewzuyu baştan anlatsın.
beni anlamak için kapasite lazım.. sen anlamamakta bir ısrarsın...
bunu dinlet yüregine anlamasada yine dinle ki gözlerin ıslansın..

Kategori : ,

2015'ten şimdiden haberdarım!

Yazar : Unknown
Haberleri takip etmek için kullanılabilecek en iyi uygulama Hürriyet E-gazete olsa gerek. Hem basılı gazete okuma keyfini yaşarken, hem de güncel haberlere ulaşabilme imkanı sunuyor. Uygulamanın son güncellemeleri ile de; hava durumuna, burcuma, finans haberlerine ve sinema rehberine ulaşabiliyorum. Hürriyet E-Gazete'nin en güzel yanı da (sona sakladım) bir sonraki günün haberlerini 00:00'da alınıyor olması.
Şimdi de sizi Hürriyet E-gazete'nin yılbaşı paketi ile tanıştırmak istiyorum. Bu pakette Hürriyet E-Gazete'nin yanı sıra, Elle ve Atlas dergilerinin dijital kopyası var :)
Haberleri ve gündemi hem gazete okuma keyfini yaşayarak takip etmek isteyenler, hem de ben gazetemi okurken bir yandan da falıma da bakarım, filmlerden de haberim olur diyenler yılbaşı paketini kaçırmasın derim! Hem de kısa bir süre için sunulan bu paketi alıp, gazete keyfini sürerken modayı Elle ile takip de edebilir, Atlas okuyarak da farklı keşifler yaşayabilirsiniz.
Yeni yılda sevdiklerine sevdiğin şeyleri hediye etmek de adettendir. Siz de arkadaşlarınıza ve gazetesiz olmaz diyen aile üyelerinize 6 aylık veya 1 yıllık versiyonları olan Hürriyet E-Gazete paketlerinden birini hediye edebilirsiniz. Her gün kullandıkça sizi hatırlasınlar:)
Daha ayrıntılı bilgi almak için sitelerini ziyaret edebilirsiniz.
Bir boomads advertorial içeriğidir.
Kategori : ,

Haylaz - Motkan # Siyah Duman Şarkı Sözü (Sözleri)

Yazar : Unknown
<

Siyah duman ceplerinde sigara kağıtları
Birgün hiç olursam penceremden yakarım kağıtları 
Hayat hırçın okyanus limanda batırın kayıkları
Senle yüzleşicez bir masaya yatırıp ayıpları
Kaderin pençesi kural kesin ölmek gibi
Yani kural kesin hergün kadere sövmek gibi
Yaşam ağlamaklı sewdiklerine küsme gibi
Çare eşyalarını toplayıpta gitmek dimi ?
Anca gidersin ve ardında bir annen kalır
Artık hayallerimi kahpeleşen dostlar alır
Motkan asfarkanı seni bu yollar tanır 
Böyle iyimi he dudaklarına camlar batır 
Aldım öfkelerimi ellerimle duvarlarıma tıktım 
Öyle kolaydıki ilham perimin şakaklarına sıktım 
Oturup ağladım bu parmaklarımı kulaklarıma tıktım 
Tüm düşlerim gıcırdarken yumruklarımı sıktım
Şimdi gelsen de hiçtim , gözün gitsende hiç 
Eğer yüz bulursan kan aromamlı votkamdan iç 
Tabi yeri sağlam şerefsizin kollarında piç
Haberin olsun ömrün artık benim şarjörümde piç 
Eğer geleceksen sigarama çakmak getir 
Ayna suç ortağım nice yorgun verseler bitirdi 
Düşler getirdim anne , özlem bitti
Oğlun soğuk kirli sokaklarda dostlar yitirdi.

HAYLAZ

Cesaret bi silahtır , bu korkularını sil artık ,
Bayatlamış yalanların hayat kadar yalancıdır 
Sen anladığını sandığın tüm anların yalancısı
Bende amınakoydum gördüğüm tüm aynasızların !!
Sokaklarda yaşam bu duvarlarda resim
Ben tanıdıkça sewicek bu aynasızlar kesin
Yeraltındayız yanımda motkan bu sesi dinledikçe moruk
Sokaklarda teyiplerle gezin 
Mahallemde kan bu cehennemde dans eden benim
Haplanıp zebanilerle patlıyoz duman verin 
Lan aptal olma duyduğun bu TÜRKÇE RAP deilse ne ?
Kendi kafamı yaşayarak bu tarzı yarattım demin
Gelip giderlere alıp verirler ey bu döngüler dewamlı böyledir 
Yeraltı karanlıkta kaybolan veletlerin SİKİK track'leriydi sanki rap
O sahnelerde biz yokuz moruk çünkü hepsi bir dönek 
Bildiğim kadar konuştum izledim sokakları
Sen kitaplarından aldın yazdığın satırları
Hep aynı konular aynı mewzu sıkıldım be aslanım 
Kediye boğdurup bıraktılar bi köşeye aslanı
Bi saniye .... Beni tanıyana sor sana son sözü Haylaz koyar 
Unutma herşey tamam cesaret benden yana 
Maça kızı , Kare As moruk bitti kumar.



Haylaz - Motkan # Siyah Duman Şarkı Sözü (Sözleri)- İndir, Mp3, Mp4, Lyric, Beat, Fon Müziği- 2014-Rap
Kategori : ,

Hayki - Patron # Pay Şarkı Sözü (Sözleri)

Yazar : Unknown


Sanırım tek bildiğim bok rap
Düşününce ondan ayrı hayatımda yok renk
Açıp TV'yi kurcalama çok net
Çünkü Hayk sana satmıyo pop rap
Sipariş albümün için fason
Ol desem olur musun üç bine mason
Düş bile değil senin iş yürü toz ol
Müşterini kapar Hayk işleri bozar
Odamda çelik kasa yok
O benim yüreğimde
laf etmek istemessin ekibimin aleyhinde
kendin kadar bizi düşünürsen başarırız
Zihninde biriktir bütün serveti boşa bu hırs
Biraz da para lazım, daha çok da bana lazım
çünkü sana kalsa bu iş ölür aman ha sus
bize takım gerek, sana ana akım yola devam sorun yok
Yeahh mother Fuck'a

....

Hayk kalk ben siyah ve bu kafa moikan
biz avlanınca sıçrayacak beyinlere homikan
rambo bıçağı gibi patrono italyo
bu nostalji sexi nanbo italyano
sizde bizim gibi rap yapacaksınız
geçim derdine düşünce tek kalacaksınız
size karabasan gelir deva
bendeyse endişe yok para basar
benim mekan
şit ilanlara bakar yo bir sürü yer basboy
ne sigortan var, ne işin sana uzak kaskoy
şarkılarına bak hayellerini sen az koy
çünkü şöhreti yedirir en fazla bi patsoy
hiphop için yarışmayın işte  kanka  rekor bu
sizde trans dışit bende banka dekontu
ve hiçbi zaman  olmaz benim patronu
mother fuck'a çünkü ben ölene kadar patronum

...

 Hayki & Patron - Pay şarkı sözü,sözleri,video,klip,lyric,indir,izle,beat 

Kategori : ,

Haylaz - Haylaz Senfonisi 2 Şarkı Sözü (Sözleri)

Yazar : Unknown



Rap vakti gelir çatar bu gün bi kaç velete ders vermekle meşgulüm senfoni başladı tekrardan alayını tek track le yere gömdüm kelimelerime yetişebilecek adamın amına koyabilecek gücü sağladım aga deli gib flowumu örnek alın size son partım yeni başlıyorum daha piyasa kral dolu hangisi son bana geldi bitti bu gün bide eşek gibi anırıyo la bu ney size en babasından girdimi hey bana dikkat edin tehlikeli birisiyim rap deyince akla gelen ilk kişiyim senelerdir bu işteyim sen üstüne otur olum önce o mikin bide kelime yapıyo göt oğlanı bana diyorlar ki HAYLAZ ez onları rapin en kalitelisi bu çal bakalım size 10 sene yeter bu ders adamım beni bana yazabilecek o adamı tanıyosan gönder gelsin seni tek track le silebilecek adam benim hodrimeydan bu alayınıza diss im çoluk çocuk doldu hertaraf tabi babaları benim özeniyorlar sanal alemde kralım diyen klipte neden aspirin yutar benimle dans etmek için sen 5 sene daha çaba göster öyle gel sahnede playback yapıpta bana bahsetme sakın rapçiliğinden ulan 5 para etmez flowun var zirvedeyim diye havlama göt yuttuğu aspirinle zirve yapar bu nasıl kafa noluyor aga lan bize kafa tutma haylaz her zaman kral askere gittim diye kral olmuş abiler alırım aklınızı kolpacı piçler
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben diss'te isim vermeyi sevmem kimseye benden reklam yok tabi bu disste boğuldu bir kaç çocuk disslerinizi dinledim hepside boş ulan istanbullu yavşak seni tesbihler 1 lira demişsin sana senfoni yetmemiş heralde baksana bide şekil yapıp diss çekmişsin Bana sökmez senin diss in seni tarihe gömen haylazdı bilirsin neyse zaten herşey ortada fazla konuşma o kraliçe gelsin pembe tezkere diyen gevşek reklam için bize diss çakmış babalar gibi bitirdim askerliği şimdi sanada pembe bir tezkere lazım Noldu lan piç büzüldü ağzın senfoni 2 ile kalmadı şansın kelimelerine dikkat et koçum sana koymam için beni zorlama artık sizi bizi yok bu diss hepinize son deli gibi fon yine deli gidiyom sizi iyi biliyom tabi yine sokuyom bana iyi geliyor yine deli sikiyom beni dinledikçe hevesin kaçacak rapi bırakıp evine döneceksin hemen bide haylaz efendi deyip şekil yapar kimsin lan sen dünkü bebe bana delikanlı olun adam gibi tabi bi çoğunuz madam gibi sanal alemde gezer kaşar seni sana en babasından basan benim

Kategori : ,

Turgut Uyar - Göğe Bakma Durağı

Yazar : Unknown

GÖĞE BAKMA DURAĞI
İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım
Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından
Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından
Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar
Şu aranıp duran korkak ellerimi tut
Bu evleri atla bu evleri de bunları  da
Göğe bakalım

Falanca durağa şimdi geliriz göğe bakalım
İnecek var deriz otobüs durur ineriz
Bu karanlık böyle iyi afferin Tanrıya
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum
Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun
Herkes uyusun bir seni uyutmam birde ben uyumam
Herkes yokken biz oluruz biz uyumıyalım
Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda
Beni bırak göğe bakalım

Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım
Tuttukca güçleniyorum kalabalık oluyorum
Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi 
Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor
Seni aldım bu sunturlu yere getirdim
Sayısız penceren vardı bir bir kapattım
Bana dönesin diye bir bir kapattım
Şimdi otobüs gelir biner gideriz
Dönmiyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç
Bir ellerin bir ellerim yeter belliyelim yetsin
Seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat
Durma kendini hatırlat 
Durma göğe bakalım 

 
Turgut UYAR

Leyla ile Mecnun - Zaman Şiiri

Yazar : Unknown



                                                             Zaman hiç bir şeyi düzeltmez. 
Sadece üzerini örter.
 Sakladığın acılar bir gün mutlaka ortaya çıkar. 

Herkes zamanı geri alabilmek ister.. 
Kimi; eski güzel günleri tekrar yaşayabilmek için.
 Kimi; yaptığı yanlışları düzeltebilmek için..

Kimi ise sadece yaşadığını hissedebilmek için ister bunu.
 Gelecekten korkanlarsa zamanı durdurmak ister.
 Herşey o kadar iyidir ki bunun bozulmaması için çaba gösterirler 

Ama kimse, şu anın değeri bilenler kadar mutlu değildir. 
Geçmişte, gelecekte onlardadır.
 Bazıları ise; ZAMANIN TA KENDİSİ GİBİDİR 
VE 
HER İNSAN ZAMANIN DÜNYA ÜZERİNDE BİRAKTIĞI BİRER YARA İZİDİR...



Bilgisayardan Whatsapp'a Girmek

Yazar : Unknown

Merhaba arkadaşlar;
Telefon ve bilgisayarı aynı anda kullanamayan arkadaşlar bilgisayardan nasıl whatsapp girilir
onu anlatacağım

1) Öncelikle Şu programı indiriyorsunuz

2) Program'ın kurulum aşamasına geliyoruz
Next tuşuna basıyoruz

3) Daha sonra gelen ekran "I Agree" tıklıyorsunuz
4) Daha sonra dosyaların kurulacak yeri belirliyorsunuz
Bende kurulu olan yer "C:\Program Files\YouWave Android\"
5) Next tuşuna basıyorsunuz
6) İnstall tuşuna basıyorsunuz
7) Yükleme yapılıyor . Lütfen yeşil yer dolana kadar bekleyiniz
8) Masaüstüne geliyorsunuz
9) YouWave Android programını çalıştıyorsunuz


bölümleri işaretleyip OK bölümüne tıklayın

10) Ekran gelecek birşeyi ellemeyin bekleyin biraz. 
11) Pencerede Masaüstünde Explorer var ona tıklayınız


12) Programda url bölümüne şunu yapıstırın ve o siteye gidin
http://www.whatsapp.com/android

13) Download bölümüne yeşil yere tıklayınız

14)  Şuan whatsapp iniyor .apk dosyası olarak biraz bekleyin
15) Üst paneli aşağıya sürükleyerek Whatsapp.apk dosyasına tıklayın
16) Gelen ekrandan şu adımları izleyin
17) OK > INSTALL > bekleyin biraz > OPEN
18) Ardından whatsapp kurulumu yapacaktır. Telefon numaranız falan yazacaksınız. Onay kodu gelecek


19) Gerisi size kalmıştır :D









Kategori : ,

Copyright © Eğitim Dünyasının Yeni Yüzü - MT2Dosyalar - TR DersHocam - Türkcelestirme AhmetZekiTasgar