Yazar : AhmetZekiTasgar 22 Kasım 2014 Cumartesi




Rap vakti gelir çatar bu gün bi kaç velete ders vermekle meşgulüm senfoni başladı tekrardan alayını tek track le yere gömdüm kelimelerime yetişebilecek adamın amına koyabilecek gücü sağladım aga deli gib flowumu örnek alın size son partım yeni başlıyorum daha piyasa kral dolu hangisi son bana geldi bitti bu gün bide eşek gibi anırıyo la bu ney size en babasından girdimi hey bana dikkat edin tehlikeli birisiyim rap deyince akla gelen ilk kişiyim senelerdir bu işteyim sen üstüne otur olum önce o mikin bide kelime yapıyo göt oğlanı bana diyorlar ki HAYLAZ ez onları rapin en kalitelisi bu çal bakalım size 10 sene yeter bu ders adamım beni bana yazabilecek o adamı tanıyosan gönder gelsin seni tek track le silebilecek adam benim hodrimeydan bu alayınıza diss im çoluk çocuk doldu hertaraf tabi babaları benim özeniyorlar sanal alemde kralım diyen klipte neden aspirin yutar benimle dans etmek için sen 5 sene daha çaba göster öyle gel sahnede playback yapıpta bana bahsetme sakın rapçiliğinden ulan 5 para etmez flowun var zirvedeyim diye havlama göt yuttuğu aspirinle zirve yapar bu nasıl kafa noluyor aga lan bize kafa tutma haylaz her zaman kral askere gittim diye kral olmuş abiler alırım aklınızı kolpacı piçler
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben diss'te isim vermeyi sevmem kimseye benden reklam yok tabi bu disste boğuldu bir kaç çocuk disslerinizi dinledim hepside boş ulan istanbullu yavşak seni tesbihler 1 lira demişsin sana senfoni yetmemiş heralde baksana bide şekil yapıp diss çekmişsin Bana sökmez senin diss in seni tarihe gömen haylazdı bilirsin neyse zaten herşey ortada fazla konuşma o kraliçe gelsin pembe tezkere diyen gevşek reklam için bize diss çakmış babalar gibi bitirdim askerliği şimdi sanada pembe bir tezkere lazım Noldu lan piç büzüldü ağzın senfoni 2 ile kalmadı şansın kelimelerine dikkat et koçum sana koymam için beni zorlama artık sizi bizi yok bu diss hepinize son deli gibi fon yine deli gidiyom sizi iyi biliyom tabi yine sokuyom bana iyi geliyor yine deli sikiyom beni dinledikçe hevesin kaçacak rapi bırakıp evine döneceksin hemen bide haylaz efendi deyip şekil yapar kimsin lan sen dünkü bebe bana delikanlı olun adam gibi tabi bi çoğunuz madam gibi sanal alemde gezer kaşar seni sana en babasından basan benim

Yorum Yap

RSS | RSS Yorumlar

Copyright © Eğitim Dünyasının Yeni Yüzü - MT2Dosyalar - TR DersHocam - Türkcelestirme AhmetZekiTasgar