Yazar : AhmetZekiTasgar 21 Aralık 2015 Pazartesi


Yüzüme karşı konuşacak sayılı insan tanıyorum..
bu kendi kaderim alnımın tam ortasında biliyorum
merak etme herşeyn farkında bu adam 
en başından beri dönen dolaplara şehvetle gülüyorum..

yoksa kahpelerin hancerleri sırtımdaydı. 
ben belkide şuan bu parçayı okuyor olmazdım.
gün doğmazdı belki bugun.
belki yarın belki yarındanda yakındır ölüm gel hadi.!!

Ben bi boş sokakta köşeme çekilip ölümü beklerim.
beni görünce gitme lütfen bi dkka bekle bi.
ellerim kelepçeli ben umutlarımı kaybettim.
ben bütün yalanları bu hafızama kaydettim.

sevdiğim tüm insanlar bana beddua etti.
varsın olsun ben bugunde sevdiklerime dua ettim
onca insan geldi gitti sonra veda ettim gülüşlerime.
bugunde satırlarım fenaa etti bi çoğunuzu..

yanlışşam yanlışın var dur deyin..
sol yanımda mangal bi yürek var degmeyin
yanarsınız bu kor benim senelerdir hala sönmedi
yarama tuz basanların kanında var köpekliği

ben aynıyım değişmedim. düşssün artık maskeniz
lan hepiniz aynı rolde çakallardan ibaretsiniz.
kimsesiz kalınca anlarsın be çaresizliği
bi boş sokakta bulur beni ansızın azrail..

ellerimden kayıp gider ömür dedikleri
sömürdüler ne varsa aldılarda lakin bitmedi.
hesabı görde gideyim diyen bi kaç kişi.
istediği bu cansa eğer yeterli tek mermi..

bugun bi farklı kalemim istersen dinleme..
kendim açıp kendim dinlerim be kendi kendime..
umudun bittiği yerde haylaz girer devreye.
ben ölmedikçe evlat rahat vermem kimseye


Bu benden kalan hatıraları al, dinle arada anlat herkese yay..
Rabbimde bul belanı beni saf , sanan herkese gönlümden pay vermekti hatam.
tabi bende hata bu bildigim kadar bildigimde var rahat olsunlar. ben buraya kadar
zor geldim kendimi bulamadım hala.

anlattıgım her satırda ben.. bir adım daha yaklaştımmm ölüme..
bana masal okumayı geç gerçekten bahset ama gercekten gerçek olsun haa..
beni dinleyen insanlara anlattgım her söz geçmişe nokta.
bu cinayeti işleyen benim. bunu duyan herkes şuanda şokta.

kendimi bulamadım hala ben yıllardan beri batatıktayım..
ömrümün en deli yıllarında en deli cağlarımda baka kaldım..
bak,, gözlerim anlamsızlaşmış..kaç,, kere beni kahpece kandırmış.
insan demek için ona şahit lazımmış, sana dogru gelen bana yanlış...

düşleri elinden alınmış bi şair kafasındayım anlarsın..
yazdıklarımı bilenlere sor sana mewzuyu baştan anlatsın.
beni anlamak için kapasite lazım.. sen anlamamakta bir ısrarsın...
bunu dinlet yüregine anlamasada yine dinle ki gözlerin ıslansın..

Yorum Yap

RSS | RSS Yorumlar

Copyright © Eğitim Dünyasının Yeni Yüzü - MT2Dosyalar - TR DersHocam - Türkcelestirme AhmetZekiTasgar