Yazar : AhmetZekiTasgar 2 Kasım 2014 Pazar



Zor bir sabahı, yalnız kalkacaktım
hergün ki gibi arkama bakmadan çıkacaktım
Zor bi sabahın, yalnız yolcusuyken
o yolsuz yollarda yine hayaller kuracaktım
her hayalimde birini beklerdim
o kadar beklerdim durdukça seni özlerdim
hergünki gibi sen karşımdaydın
sen geçtin gittin, ben gölgende kaldım

bu gece benim olma, daha sonra görüşelim
yeniden doğdugumda
bu gece bana bakma, daha sonra görüşürüz
ben ben olduğumda !

uykusuz bir sabah, bugün çok farklı
her günden ayrı,
hoş bir sabahın yalnız yolcusuyken
o daşlı yollarda yine, hayaller kuracaktım
her hayalimde bugünü beklerdim
okadar beklerdim durdukça
seni özlerdim
her gün ki gibi sen karşımdaydın
sen geçtin gitti ben gölgende kaldım

bu gece benim olma, daha sonra görüşelim
yeniden doğdugumda
bu gece bana bakma, daha sonra görüşürüz
ben ben olduğumda !

bu gece benim olma, daha sonra görüşürüz
yeniden doğdugumda
bu gece bana bakma, daha sonra görüşürüm
ben ben olduğumda !


Yorum Yap

RSS | RSS Yorumlar

Copyright © Eğitim Dünyasının Yeni Yüzü - MT2Dosyalar - TR DersHocam - Türkcelestirme AhmetZekiTasgar